luni, 8 octombrie 2012

real:stilul care ti se potriveste, oriunde, oricand

      "A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
       cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta."
      Aceste versuri frumoase scrise de Nichita Stanescu mi-au venit in minte cand admiram contemplativ pastelul de culori care se desfasura in fata ferestrei mele. Caramiziul si nuantele de ruginiu iau locul acum verdelui tipator si imi transforma fereastra intr-o pictura de Claude Monet.
      Se vede ca a venit toamna: soarele e mai rosiatic, iarba s-a invelit cu un covor de frunze, iar copacii au inceput sa fie din ce in ce mai goi. In schimb, noi oamenii, incepem sa ne imbracam din ce in ce mai gros, deoarece vara secetoasa s-a transformat intr-o toamna blanda care da semne, insa, sa se inaspreasca pe zi ce trece.
      Si de-acum toamna incepe sa isi intre in drepturi de-a binelea: diminetile sunt reci, bruma a-nceput sa inlocuiasca roua, iar soarele e din ce in ce mai anemic. De-acum s-a terminat cu vestimentatia lejera formata dintr-un tricou si pantaloni scurti. O schimbare de garderoba este necesara si inevitabila.
      Si mi-am adus aminte ca luna aceasta trebuie sa ma prezint si la un majorat. Si nu pot sa ma duc cu mana goala si m-am gandit ca fetele adora sa isi cumpere articole de vestimentatie. Dar oare le place sa si primeasca? M-am gandit sa ii iau ceva mai deosebit care sa se potriveasca sezonului si sa ii si placa.
      Cautand pe net, am poposit pe site-ul magazinului real: www.real-hypermarket.ro si am descarcat catalogul cu articole vestimentare. Acesta se gaseste la adresa: http://www.real-hypermarket.ro/pdf/fashion-toamna.pdf.
      Am inceput sa il rasfoiesc si am fost placut surprins cand am vazut varietatea articolelor. Si am fost si mai surprins cand am vazut ca toate sunt sub brandul propriu real: Designer's. Ar putea concura cu orice alt brand de succes de pe piata. Ca baiat, marturisesc ca domeniul fashion nu ma atrage la fel de mult cum ar atrage o persoana de sex feminin, insa imi plac hainele care sa fie si elegante si confortabile in acelasi timp.
Si cele prezente in catalogul real respecta cu brio aceasta conditie, insa acest fapt mi-a facut mai dificila misiunea de a alege ceva pentru verisoara mea. Mi-au placut combinatiile de culori albastru-inchis-gri-deschis, maro-caramiziu. Se simte prezenta toamnei si in catalog, ca atunci cand iti alegi ceva din el, sa te integrezi perfect in acest tablou al naturii, sa creezi acea armonie intre interior si exterior.
      Din catalog, mi-au mai placut combinatia dintre camasa in carouri pentru barbati si pantalonii gri (imagine dreapta), poate fi folosita si ca o tinuta casual si poti sa o porti si la un eveniment mai festiv (in afara de nunti, unde pentru barbati combinatia costum-pantofi-camasa-cravata este obligatorie).
Pana la urma m-am hotarat ce sa ii ofer verisoarei mele: jacheta caramizie (foto stanga) care, in acest anotimp colorat, poate fi folosita cu succes ca o tinuta de camuflaj. Mi-a placut ca este facuta din piele ecologica si atunci cand o porti in zile mai insorite razele soarelui se reflecta ca pe suprafata unui lac. Este ca si cum ai purta soarele cu tine.
Abia astept sa i-o fac cadou. Sper sa ii placa!
Articol scris pentru Superblog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu