joi, 25 octombrie 2012

"Big brother" exploziv









Camerele EDIMAX IC-7100 montate de sefu'.
Eram odata pe la munca si la ora doua
Venise sa se angajeze o colega noua.
Si noi ne-am bucurat atunci, am zis ca ne ajuta.
Pe urma-am realizat ca-i doar o cauza pierduta.
Ea incepuse sa ne "sape"-n loc sa ne ajute
Si sefului ii indruga doar vrute si nevrute.
Si mai tarziu a inceput sa se imputa treaba,
Ca seful ne spunea acum ca stam prea mult degeaba.
"Colega" incepuse zilnic sa ne spioneze,
Iar chestia asta incepuse sa ne enerveze.                                        
Venise-aceasta "cartita" sa strice atmosfera
Si trebuia s-o facem sa plateasca, hahalera!
Si seful a-nceput in noi increderea s-o piarda,
Noi adevarul i-l spuneam, dar nu vroia sa creada.

Dar ca sa se convinga ca ce-i spune e adevarat,
In fiecare incapere cate-o camera-a montat.                                
Ne-a spus:- Ce faceti voi intotdeauna trebuie sa stiu,
O sa va monitorizez pe Iphone cu programul EdiView.
N-am fost prea incantati, dar pan' la urma a fost bine,
Nici "cartita" nu mai putea minti fara rusine.

Si intr-o zi in minte mi-a venit un plan infam.
Mi-am instalat si eu pe telefon acest program.
Si-o urmaream apoi cand statea singura-n birou
Si uite-asa aflasem despre ea un lucru nou:
Ca la adresa sefului ea ii stia parola
Si ii placea la nebunie sa bea multa cola.

Primul detaliu-a ridicat un semn de intrebare,
Dar cel de-al doilea a dus la dulcea razbunare.
Colegii mei erau putin dezamagiti de sef,
Ca o lasa sa stea degeaba cand avea ea chef.
Cand toti munceau, ea nu facea nimic, statea degeaba,
Cand ne uitam la ea se prefacea ca-si face treaba.

Ne-am saturat cu totii pana-n gat de fata ei.
Ii enerva pe toti si facea faze de doi lei.
Dar am lasat-o-n pace, nu i-am dat de banuit.
Nici nu stia ce diabolic plan i-am pregatit.

Era o zi de vara-aveam probleme cu caldura.
Stiam ca in curand o sa i se usuce gura.
Din frigider i-am scos bautura racoritoare
Si am lasat-o cat mai mult sa se cloceasca-n soare.
Si ne-a venit atunci o idee de milioane:
Sa luam de la un magazin niste mentosane.
Le-am sfaramat si-n apa le-am amestecat usor
Si le-am bagat sa se raceasca in congelator.

Colega noastra insetata a venit sa bea.
Deschide usa frigiderului si-apoi isi ia
O cola. O desface si constata uluita
Ca bautura sa din frigider e prea clocita.
Noroc ca in congelator gaseste niste "gheata".
O pune-n suc. Reactia ii explodeaza-n fata.
Si s-a udat cu cola din cap pana in picioare.
Noi savuram pe telefon o dulce razbunare.

Ne-am bucurat din plin c-a functionat acest truc vechi.
Cand ea plangea, noi toti radeam cu gura la urechi.
Si a plecat acasa-n graba, iar eu pot sa spun ca
De-atunci, de suparare, ea n-a mai venit la munca.
Si mai tarziu si sefului i-am aratat filmarea,
Radea si el si i-a trecut de tot si supararea.
Si iata, vine o colega noua peste-o luna,
Dar nu-i problema, trucul vechi il am la indemana.

Articol scris pentru Superblog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu