sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Inelul cu pagini

De multe ori in viata ta eu am facut deranj,
Dar pentru mine esti indispensabilul melanj
Si-n fata ta ingenunchez cu smerenie
Si-ti simt parfumul tare ca o mirodenie.
Si de-as calatori vreo 10000 de ani in timp
Eu tot te-as calari ca pe un vierme de nisip,
Caci tu mereu ai fost regina sufletului meu,
Iar eu as vrea sa-ti fiu de-a pururi Imparatul-Zeu.

Suntem ca doua dune ce acopera pamantul,
Ne leag-o dragoste ce nu o spulbera nici vantul.
Vreau sa te-mbratisez si sa zburam ca intr-un vis,
Prin Duniverse calatorim intr-un imens abis.
Si peste zeci de mii de ani in viitor,
Atunci cand fremenii asteapta un mantuitor,
Cand Casa Atreides va conduce peste tot
Si n-o sa mai existe nicio urma de robot,

Cand oamenii se vor lupta intr-un Jihad cu totii
Si pentru noi, atunci, se vor sacrifica nepotii,
Cand peste tot in lume haos si razboi va fi,
Iubita mea, iti jur ca tot la fel te voi iubi.
Si ca sa iti arat ca tot ce-am spus nu-i in zadar,
Iubirea mea o pun in carte si ti-o dau in dar,
Ca ea e ca un Duniverse: imensa, fara margini
Si din genunchi ti-ofer acum inelul meu cu pagini.



Sursa de inspiratie pentru acest articol.
Articol scris pentru Superblog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu