joi, 20 septembrie 2012

Poezie

Poezie, poezie,
Vreau sa scriu, dar n-am hartie,
Stau acuma si ma lupt
C-un creion cu varful rupt.

Am un pix, dar n-are pasta,
Ca-i de calitate proasta;
Am stilou, rezerva-i goala,
C-am ramas fara cerneala.

Poate-n Word s-o editez,
Dar n-am unde s-o printez,
Ca din toate, un cartus,
A ramas iar fara tus.

Cand am inspiratie
Pentru vreo creatie
Si idei imi vin o droaie,
N-am cu ce sa scriu pe foaie.

Parca-i un facut, bai nene,
Ca atuncea cand mi-e lene,
Am cu ce sa scriu din plin,
Dar ideile nu vin.

Si nimic nu-mi vine-n minte,
Poate 4-5 cuvinte
Si apoi ma enervez:
Nu stiu cum sa le asez.

Si incerc sa scriu un vers,
N-are niciun inteles,
Mai incerc sa scriu o strofa,
Iese cate-o catastrofa.

Adevarul este ca
Litere se-amesteca,
Insa apelez subtil
La figurile de stil.

Ca sa-ncerc sa par destept,
Mai bag cate-un epitet
Si ca sa par genial
Bag metafore-n final.

Si degeaba ai idei,
Daca-n mana n-ai condei,
Daca ai, degeaba scrii,
Daca spui numai prostii.

Pan' la urma m-am decis,
Cand nu am nimic de scris,
Ca solutie, ma rog,
O sa scriu direct pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu