luni, 3 septembrie 2012

Cateva impresii "la cald"

M-am uitat putin la nr. de utilizatori unici ai acestui blog si am ajuns la un numar cu mult peste asteptarile mele: peste 1900! Pentru alti bloggeri, acest numar reprezinta numarul zilnic de vizitatori poate, dar pentru un blog de nisa ca acesta este un numar neasteptat de mare, tinand cont ca singura reclama la el este pagina mea personala de facebook.
M-am uitat si la postari: 25 la numar. Cam putine. Daca voi depasi 2000 de vizitatori unici, promit ca voi posta ceva mai des, cu toate ca sunt adeptul zicalei putin si bun. Toate postarile pe care le-am facut pe acest blog (mai putin primele :D) au cate o farama din personalitatea mea si in fiecare vers, strofa, fraza am pus putina pasiune.
Recunosc, acest blog nu este pentru oricine. Sub aparenta simplitate a lor, postarile ascund mesaje dure la adresa societatii de astazi. Acesta a fost si scopul meu: sa transmit un mesaj intr-un mod cat mai comic si mai simplu cu putinta.
Ca sa fiu sincer, nu prea m-am ocupat de acest blog, ca dovada si numarul mic de postari (in medie cam 8 pe an), dar daca voi primi feedback-uri pozitive sau negative, voi continua si am chiar si un mic proiectel in lucru. Nu am vrut sa fie un blog generic, gen informatii luate cu copy-paste de pe net, postari de 4 fraze in care spun ca totul din ziua de azi e de cacat etc., ci vreau sa fie un blog mai aparte, un blog care sa ii descreteasca fruntea celui care il citeste.
Dupa ce voi depasi 2000 de cititori, voi reveni cu o surpriza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu