sâmbătă, 25 aprilie 2015

Dragobete

A venit si ziua-n care
Vrea iubita la plimbare.
Si sa-i iau si un cadou.
Ce sa-i iau? Ceva mai nou.
Sa ii iau niste cercei?
Sunt prea scumpi, in puii mei.
Sa ii iau un lantisor?
Mai bine un vibrator.
Si stiind ca e nonstop,
Ma duc pana la sex-shop.
Si cand am intrat acolo,
Bai nene, tot sa fii solo.
Pentru barbati si femei
Acolo gasesti ce vrei.
Au si dildo-uri, strapoane,
Oare primesc si cupoane?
Eu la toate m-am uitat
Si atent le-am studiat.
Apoi ma uitam la mine,
Sa iau aceeasi lungime.
Am luat pentru iubita
Ca sa o fac fericita,
Dar apoi mi-am luat si mie
O gonflabila, sa fie.
Cand iubita nu-i acasa,
Pui gonflabila pe masa.
Cand n-ai dupa ce bea apa,
Ii mai sufli in supapa.
Sa ai una chiar e bine,
Dar s-o tii doar pentru tine.
Cand iubita nu-i, ce faci?
Iei pompa si-ncepi sa bagi.
Dupa ce am terminat,
Frumos l-am impachetat
Si apoi l-am dus acasa.
Iubita e bucuroasa.
De cand vibrator i-am luat,
Pe mine m-a cam uitat.
Doar naiba m-a pus sa-i iau,
Iar acum ma uit si stau.
Insa cat putea sa tina?
Doar si ele se termina.
Iubi-ncepe sa suspine,
Ma-ntristeaza si pe mine.
Insa mi-a venit ideea
Sa imi bucur iar femeia
Si in martie, de-o fi,
Ii iau niste baterii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu