vineri, 9 ianuarie 2015

Fuego vs. Hrusca

"Mai Stefane, vreau sa-ti spun,
Eu ca tine sunt mai bun.
Eu le cant romanilor
De maicuta si de dor."
"Mai Fuego, stai putin
Ca eu de Craciun cand vin,
Cati bani faci din opt oferte
Eu fac la doua concerte.
Si eu vin sa fac malai.
Eu am Lerul, tu ce ai?"
"Eu am freza, sunt frumos,
Tu esti un urat pletos.
Ca tu de Craciun cand vii
Ai si tu opt melodii,
Le repeti la nesfarsit
Ca un pick-up invechit.
De-acum toti iti stim refrenul,
Ia mai schimba si tu genul."
"Nici nu stau sa te ascult,
Peste tine sunt cu mult.
Ia sa-ti dau chitara mea
Sa vad: stii sa canti la ea?
Ca oriunde merg in tara,
Eu cant live, cant la chitara.
Faci playback, nu ti-e rusine
Ca sa te compari cu mine?"
"Dragul meu, sa-ti spun ceva,
Tu nu ai prestanta mea.
Tu te lauzi ca ai bani,
Eu am zeci de mii de fani,
Pot sa spun chiar milioane,
Ma pupa ca pe icoane.
Eu sunt dumnezeul lor,
Doar pe mine ei ma vor.
Tu du-te si te impusca.
Cine-a auzit de Hrusca?"
"Eu de-as fi in locul tau,
Sincer, mi-ar fi jena rau.
Te ia lumea la misto,
Esti penibil, sa mor io!"
"Mai Stefane, lumea-i bleaga.
Ia-ti chitara ta cea draga,
La urmatorul turneu
Sa vii cand te-oi chema eu."
"Mai Fuego, tu nu vezi
Ca ce spui nici tu nu crezi?
Eu sunt celebru si-n State.
Tu ce esti? O nulitate!"
"Aici eu te contrazic,
Eu sunt mare, tu esti mic.
Am fani peste tot in lume.
Tu celebru? Ai chef de glume?
Tu ce stii sa canti? Colinde.
Pe cand eu cant tot ce prinde.
Daca esti tare, ia vino
Sa te vad cum canti latino!"
"Crezi ca daca vreau nu pot?
Dar eu sunt un patriot
Si pastrez traditia,
Nu vreau sa cant altceva"
"Daca patriotism ai
De ce in Canada stai?
De ce n-ai ramas la noi?
Pentru ca esti un putoi!"
"Ne-am intins cam mult cu vorba
Si Banica ne-a luat ciorba.
Noi ca prostii ne-am certat
Si tot el a castigat!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu