luni, 25 august 2014

Gigolo 2

Aseara am agatat
Vreo patru gagici pe chat.
Eu scriam randuri vreo trei,
Ele raspundeau: "Ok.",
Apoi mai scriam ceva,
Ele raspundeau: "Aha."
Una mai simpatica
Si mai usuratica
S-a dat in vorba cu mine
Ca voia sa se combine.
Mie, cum imi sta in fire,
I-am propus o intalnire.
Ea pe loc a acceptat,
Eu nu pot fi refuzat.
Ma uit la ea pe profil:
Nici femeie, nici copil
Lasa, daca ea nu stie,
O invat eu meserie.

Cand ma duc la intalnire
O vad si e cam subtire,
Ca are niste picioare
Parca zici ca-i scobitoare.
Ea e asa de frumoasa,
De-mi vine sa plec acasa.
Cand ma uit atent la fata,
Parca ma cam ia cu greata,
Cand o mai privesc putin
Parca ma ia cu lesin.
Si are in fata-un dinte
Cat caciula lui Axinte
Si cand imi zambeste larg
Parca-i Base pe catarg.
Iau din buzunar o guma
Si i-o dau asa in gluma,
Ea se uita incruntat,
"Stai putin ca am glumat!"
Ea de brat ma tine strans,
Pe mine ma ia cu plans
Si in gand injur cu foc
"Lua-te-ar dracu, Photoshop!"

Noi suntem incantatori,
Semanam cu doi actori,
Eu seman cu Steven Seagal,
Iar ea seamana cu Smeagol.
Eu o iau de brat galant
Si-o duc la restaurant.
Chelnerul politicos
Spune cu un glas voios:
"Dansa seamana cu-o floare!"
"Seamana, dar nu rasare!"
Stau si ma gandesc putin
Si iau o sticla de vin.
Daca beau o Tamaioasa,
Poate-mi pare mai frumoasa.
Ea isi ia o apa plata
Si la felul doi salata.
Dupa ce am terminat
De baut si de mancat,
O aduc la mine-acasa,
Acum de nimic nu-mi pasa.

Cand ajungem in odaie
Ma duc mai intai la baie
Ca sa ma eliberez
Ca vreau s-o impresionez
Nici bine nu am intrat,
Ea deja s-a dezbracat
Si in fata mea sta drept.
Parca are par pe piept.
Cand ma uit putin mai jos
Vad ceva si mai paros,
Daca i-o dai pe la spate,
Tre' sa-ti iei samponul, frate!
Apoi o intreb in sila:
"Esti femeie sau gorila?
Ca la cat de mare-i floaca,
Tu esti sora cu Chewbacca!"
Eu mi-am dat toata silinta,
Dar nu am avut vointa,
Ca am mai iesit cu fete
Dar nu pot s-o fac cu Yeti.

Iar acum stau si regret
C-am vorbit pe Internet.
Decat sa agati pe chat,
Mai bine singur si beat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu