marți, 8 iulie 2014

Traseu

Ratacesc in gol si privirea-mi cauta lumina.
Bajbai prin intuneric si intind mainile.
Vreau sa simt si sa ating Certitudinea.
Ma-ntreb daca ma-ndrept spre o prapastie.
M-as arunca in gol si as pluti spre orizont ca un soim.

Sunt orb, ma impiedic si cad.
Ma ridic si-mi scutur hainele de praf.
Umerii sunt tot mai grei, genunchii imi tremura
Si picioarele sunt de plumb.
Dar trebuie sa merg inainte.

Am zarit ceva in departare.
Un varf inghetat de munte luceste ca o stea apusa de mult.
Am inceput sa urc pe o carare si crivatul imi ingheata inima.
Gandurile hiberneaza. Doar zapada mai scartaie sub pasii marunti.
Mi-e frig si pe obraji imi picura stelute.
Vreau sa ajung in varf, dar vine avalansa spre mine.
Ma izbeste de stanci, ma ia pe sus, ma ingroapa
Si ma aduce la poalele muntelui.

Susura un rau. Ma uit in oglinda sa de cristal si vad cum se prelinge luna la vale.
Vreau sa il trec inot. Misc puternic din maini si din picioare.
O stanca ma asteapta pe malul celalalt.
Intind mana sa o cuprind. Se aude apa involburata.
Vine raul furios si ma smulge ca pe o buruiana.
Ma loveste de bolovani, ma scufunda, ma rastoarna.
Ajung la marginea cascadei si cad in gol.
Noroc ca e apa adanca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu