marți, 8 iulie 2014

Dor

Merg in deriva. Am ochii intunecati. Mintea incetosata.
Am ajuns in fata portii. Intru in curte.
De pe prispa, un zambet imi lumineaza sufletul.
Ma indrept cu pasi marunti si sarut apasat mana care imi alina tristetea.
Aroma aburinda din farfurie imi gadila narile.
Incep sa infulec lacom.
Toate gandurile negre s-au risipit ca un fum de tigara.
O vorba buna ma inveseleste.
Zambesc din nou.

Merg in deriva. Am ochii incetosati. Mintea intunecata.
Am ajuns in fata portii. Intru in curte.
Nu mai e nimeni pe prispa.
Timpul nu are baterii.
Deschid usa si ma intampina peretii reci si goi.
Ma asez in patul nefacut.
Ochii cauta, inima tanjeste, sufletul plange.
Mancarea e rece.
Se aude un ecou de undeva de departe.

Am inchis ochii si astept sa vina noaptea.
Vreau sa te visez.
Astept sa imi spui o vorba buna
Sa zambesc din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu