duminică, 31 martie 2013

Itinerar

Am o idee, inchide ochii, lasa-ti sufletul sa zboare,
Eu vin alergand spre tine si apoi plecam spre Soare.
Stam de vorba-n drumul nostru si cu Venus si cu Marte,
Iesim din Calea Lactee si zburam cat mai departe.

Ne-ntalnim cu-o nebuloasa, asa tare straluceste
E atat de luminoasa, aproape ca ne orbeste.
Nu putem vedea pastelul de culori din fata noastra
Si o stea ne inveleste cu lumina sa albastra.

Ne-apucam de o cometa ce ne duce-n lumea larga,
Furioasa ne indreapta catre o gaura neagra.
Un vartej imens apare, se deschide ca o poarta
Si ca un magnet ma trage, incercand sa ne desparta.

Dar eu te tin strans de mana si nu vreau sa iti dau drumul.
Daca voi ajunge-acolo, ma voi dizolva ca scrumul.
Dar vazandu-mi inclestarea, pan' la urma el cedeaza
Si vin pulsarii din urma si calea ne-o lumineaza.

Noi ne-am ratacit o clipa, dar am ramas impreuna,
Zburam iute ca lumina, tinandu-ne strans de mana.
Doi atomi intr-o catena ce mereu se prelungeste,
Ocolind antimaterii, fug prin spatiu nebuneste.

Si intr-un final ajungem in capatul nevazut,
Insa nu gasim sfarsitul, ci gasim un inceput.
Am o idee, inchide ochii, zboara peste munti si ape,
Ca esti atat de departe, dar te simt atat de-aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu