sâmbătă, 6 iulie 2013

In vino veritas

Foaie verde de sulfina,
Ies afara in gradina
Si imi spune o vecina
-Iar esti beat ca o suina!
Ca eu cand afara ies,
Beau putin, dar foarte des.
Si ma-ndrept cu pas usor
Inspre barul din pripor.
Apoi cand ajung la bar,
Il injur pe ospatar
Si-i spun sa-mi aduca vinul
Sa am cu ce-mi face plinul.

Ca eu beau de cand ma stiu.
Beau si bere si rachiu,
Iar de vin nici nu mai spun,
Il beau direct din furtun.
Nici taria n-o refuz.
Gatul cere, tre' sa-l uzi.
Cand ma duc la damigeana
Nu beau mult, beau cate-o cana,
La balerca de ajung,
Ma-mbat ca-i furtunul lung.
Daca ai ajuns si-n beci,
Intri, dar uiti sa mai pleci.

Am o stransa legatura
Intre ochi, stomac si gura.
Cand beau must, atunci e greu,
Toata ziua-s pe WC.
Cand beau bere la cutie,
Ma ia cate-o diarie,
Dar si-atunci cand beau coniac,
Nu mai pot sa ma mai c...
Si ma huruie la burta
Cand ma-mbat si ma fac turta,
Nici vezica nu mai tine,
Tre' sa-mi iau pampers la mine.

Eu cand beau sunt mai destept
Si cu toti ma iau de piept.
Parca sunt si mai istet,
Mai romantic, mai glumet,
Am si curaj cateodata
Sa mai agat cate-o fata
Si cand o invit la dans,
Ma misc numai in balans,
Limba nu se mai opreste,
Mananca rahat prosteste.
Dar si-atuncea cand sunt treaz
Stiu ca nu am niciun haz.

Dupa ce se-nchide barul
Si-mi golesc si eu paharul,
Raman fara niciun sfantz
Si adorm in primul sant.
Eu incerc sa ma ridic,
Fac un pas si iarasi pic,
Ma tarasc jur imprejur,
Am doar vanatai pe cur.
Eu incerc sa ma tin drept,
Dar corpul ma trage-n piept,
Ca fac cativa pasi si-apoi
Merg pe burta ca-n razboi.

Pan' la urm-ajung acasa,
Vreau sa dau cu pumnu-n masa,
Apoi urlu la nevasta
-Fa, esti surda sau esti proasta?
Iar nevasta, linistita,
Ia tigaia de pe plita
Si ne batem ca doi draci,
Parc-am fi romani si daci.
Eu ii spun ca plec, c-o las,
Ca in vino veritas,
Iar ea imi spune sa tac
Ca sa nu devin burlac.

Pan' la urma ne-mpacam
Si-amandoi ne imbatam.
Maine poate nu mai beau,
Dar nici pe uscat nu stau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu