sâmbătă, 2 iunie 2012

Eu noaptea nu dorm

Eu noaptea nu dorm, Ey,
Si imi face placere
Cand am o sete mare sa ma duc sa fur o bere,
Beau in cinstea nasului ca mi-a fost dor de el
El nu bea in cinstea mea ca l-am ars la portofel.

Am fost la "universitate" toata iarna,
Vin cu Tanta iar din Franta in sfarsit mai vad si tara,
Dimineata brambureala, da-i cu pumnul sau cu palma,
Cand ne-au deportat de-acolo, ne-au bagat pe toti de-a valma.

Fratii mei din Chisinau, Paris sau Bucuresti
Cu bani putini nu stam si mergem sa furam in Costinesti,
Stii bine frate ca mie nu imi place sa "torn",
De aia domnul politist eu noaptea nu,

Refren :

Eu noaptea nu dorm, noaptea nu dorm
Nu am somn, nu am somn
Gaborii iar ma prind, prin oras ma intind
Pentru ca noaptea nu dorm(X2)

Eu noaptea nu dorm, Ey
Si nu am nici-o vina ca mie-mi place ca sa am mereu sacosa plina,
Sunt singur si stiu ca nimeni cu mine nu se combina
Domnu politist ma priveste din masina

Da, ca ma indrept catre casa,
Cu cagula-ntoarsa-n cap si cu-o soseta cat mai groasa,
In sacosa am toti banii, i-am luat de la o vedeta,
N-am nevoie de masina c-am furat o bicicleta.

Fac parte dintr-o gasca strong
Cu garda noi jucam ping-pong,
Si cum sa nu fur eu la prima ocazie,
Cand am in spate o gasca-ntreaga
Care striga: Razie!?

Eu noaptea nu dorm
Nu am somn
Gaborii iar ma prind, prin oras ma intind
Pentru ca noaptea nu dorm

Eu noaptea nu dorm
Nu am somn
Gaborii iar ma prind, prin oras ma intind
Pentru ca noaptea nu dorm

Refren:

Eu noaptea nu dorm, noaptea nu dorm
Nu am somn, nu am somn,
Gaborii iar ma prind, prin oras ma intind
Pentru ca noaptea nu dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu