sâmbătă, 30 iunie 2012

Dieta

Foaie verde de aluna,
N-am mancat de-o saptamana,
Nu mananc decat salata,
Sa fiu cea mai sexy fata.
Si tentatia e mare,
Ma gandesc doar la mancare,
As manca o inghetata,
La cornet, cu ciocolata,
Poate o napolitana
Sau mai bine o banana.
Poate fac o prajitura,
Sa mi se topeasca-n gura,
Insa cand imi este foame
Nu mananc decat batoane.

Ma duc la shaormerie
Sa-mi iau una la lipie,
Iau de aia asortata
Si mai mare si mai lata,
Nu ma satur, din pacate,
Si iau una cu de toate.
Musc din ea cu lacomie,
Dar imi spun: "Fir-ar sa fie!"
Ca sa pot sa tin dieta,
Trebuie sa schimb reteta!"
In dieta: apa plata,
Foamea iarasi imi da roata,
In dieta: doar compot,
Mi-e foame de nu mai pot.

Cura asta de slabire
Eu o tin cu indarjire,
Dar mi-e pofta de-o friptura
Sau macar o tochitura.
Tin regim de zici ca-i post,
Ca mananc putin si prost,
Fara paine, fara sare,
Nici nu zici ca e mancare.
Mi s-a incalzit supita,
O mananc cu lingurita,
Am pus foi de varza-n oala,
Sa nu o mananc chiar goala,
Nici macar nu face spume,
Ca e supa de legume.

Stau pe net si vad vedete
Cu tot felul de diete,
Au bikini cu ata-n cur
Si toate arata snur.
Ma gandesc ca-s editate,
Chiar asa arata toate?
Ce sa fac s-arat ca ele?
Sa renunt la copanele?
Poate-o sa renunt la sos
Sa mai dau din burta jos,
Am picioarele cam groase,
Mai renunt la fainoase,
Sigur va avea efect
Si voi arata perfect.

Am tinut dieta asta,
Pana cand am zis: "-Hai, basta!"
Ca ma simt asa slabita,
Parca zici ca-s adormita.
Intr-o zi eram acasa
Si faceam treburi prin casa,
Cand imi vine o idee
Geniala, de femeie.
Am programul de valoare,
Editez dintr-o miscare.
Daca stii sa-l folosesti,
Poti sa fii cine-ti doresti:
Din grasa, subtirica,
Din baba, tinerica,
Din stirba, o dintoasa,
Din proasta...mai frumoasa.

Am mancat numai nimicuri
Si m-am chinuit degeaba,
Cand din 6-7 click-uri
Photoshop isi face treaba!

P.S.: Photoshop te ajuta, dar nu te face mai destept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu