vineri, 27 septembrie 2013

Naufragiu

M-am lasat dus de val si m-a prins furtuna pe mare.
Am vrut sa ma scufund ca un capitan de nava,
Insa valurile m-au adus la tarm.
M-am trezit. Sunt singur pe o insula pustie.
Numar zilele saptamanii, dar nu am niciun Vineri cu care sa vorbesc.
Imi colorez gandurile, dar devin mai negre pe zi ce trece.
Vorbesc cu mine insumi. Ne certam si cuvintele sunt tot mai putine.
Imi antrenez corpul, dar e din ce in ce mai slab.

Ma hranesc cu iluzii. Am fost la vanatoare,
Dar am prins doar sperante desarte.
Construiesc o pluta, dar mi-e teama sa ies cu ea in larg.
Mi-e teama ca o sa ma izbesc de stanci.
A venit noaptea.Ploua.Incerc sa adorm.
As vrea sa dorm pentru totdeauna,
Dar nu ma lasa tantarii.

Mi-am construit o scena in care ma joc de-a actorul.
Zilnic imi rostesc monologurile timp de cateva ore.
Ma uit la masa si la scaune si ma-ntreb daca le-a placut.
Astazi m-am imprietenit cu un copac.
Ii spun toate problemele pe care le am, iar el ma asculta in liniste.
Ma mai aproba fosnind.Cateodata ma urc in bratele lui, il apuc de gat
Si ma uit in zare...

Nu mai numar zilele. Nu mai vreau sa stiu cat e ceasul.
Nu mai vreau sa stiu in ce luna sunt.
Vreau sa scap de jugul timpului.
Vreau sa ma bucur de eternitatea mea efemera.
Vreau sa invat sa traiesc din nou.
Si ma uit jur-imprejur si observ
Cum vantul mangaie usor nisipul catifelat,
Cum Soarele danseaza cu valurile intr-un tango pasional,
Cum pasarile canta despre libertate,
Cum copacii soptesc legende de sute de ani.

Am renascut, dar sunt incomplet.
Am incercat sa ma amagesc, dar ma scufund tot mai adanc in oceanul disperarii.
M-am saturat de eternitate.
Mi-e dor de lumea nebuna in care eram,
Mi-e dor de problemele pe care ma zbateam sa le rezolv,
Mi-e dor de cei dragi.
Mi-e dor...

E o alta zi, dar am o presimtire...
Simt ca se va intampla ceva special.
Si se intampla. Vad o nava la orizont.
Exult de fericire. Ii fac semne disperat.
Sper sa ma vada. M-a vazut.
Se indreapta usor spre mine.
Nu mai pot astepta. As inota pana la ea sa scurtez distanta.
A ajuns si ma urc catre poarta mea spre libertate.
A venit Titanicul sa ma salveze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu