luni, 14 mai 2012

LENEA

Mama, ce ma plictisesc,
Fiindca stau si nu muncesc,
Parca am asa o mila,
Cand vad ca mereu mi-e sila.
Vreau sa fac si eu ceva,
Sa mai plec pe undeva,
Dar nu pot, ca lenea-i mare,
Ma doboara din picioare.
Stau intins orizontal,
In patut, ca la spital,
Si incerc sa ma ridic
Dar nu pot decat un pic,
Am asa, o oboseala,
E mai rea decat o boala.
Zici ca sunt mereu in transa,
S-o tratez n-am nicio sansa.

Sa muncesc eu am dorinta,
Ce-mi lipseste e vointa,
Eu incerc, dar in zadar,
Lenea ma invinge clar.
Nu stiu ce-as putea sa fac,
Ca mereu ii fac pe plac.
Eu atunci cand fac miscare
Ma intind pan' la mancare,
Cred ca dac-as fi soldat,
Mi-ar placea numai "Culcat!"
Cand pe net imi fac profil,
Scriu ca sunt sportiv, agil,
Le zic ca stiu si karate
Insa eu, in realitate,
Cand alerg,
Zici ca merg,
Cand fac sport,
Zici ca-s mort.

La serviciu sunt bandit,
Toti cred ca eu am muncit,
Dar, de fapt, in loc sa fac,
Eu tot timpul ma prefac.
Daca e si vreme-a ploaie,
Cate-o lene ma indoaie,
Se-nchid ochii amandoi,
Dorm ca porcu-n papusoi.
Daca cineva ma vede,
Ii zic c-am clipit si crede.
Fug de munca si de treaba
Ca pisicile de apa.
Si cand nimeni nu-i atent,
Nu ratez niciun moment
Cand pot sa intrerup treaba
Sa mai stau si eu degeaba.

In final, ce pot sa zic?
Lenea-i mare, eu sunt mic,
Cred ca daca-as incerca,
Sa o dau afara,
Sunt sigur c-as inunda,
Cam intreaga tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu