marți, 6 septembrie 2011

Viata la tara

Soarele abia rasare
Eu vreau sa mai dorm oleaca
Un cucos sta in picioare
Canta si nu vrea sa taca.

-Fir-ai tu sa fii al dracu'
De cucos, te fac rasol!
Ai noroc ca-i mare patu'
Si mi-e lene sa ma scol.

El imi canta-n continuare,
Iar eu ii promit solemn:
-Iti iau gatul din fandare
Cu securea mea din lemn.

Pe urechi imi pun caciula,
El imi striga:- Cucurigu!
-Las' c-o sa belesti tu p..a
Cand la iarn-o sa dea frigul.

Cand afara da omatul,
Vezi gainile-n ograda,
Merg ca proastele-ndaratul
Si tot scurma prin zapada.

A tacut acum cucosul,
A scos capul la fereastra,
Din picior mi-am scos galosul,
L-am pocnit direct in creasta.

Dac-aveam la mine-o pusca
Il faceam direct friptura.
Latra cainele in cusca,
Nu vrea sa taca din gura.

-Taci, potaie ordinara,
Nu mai scoate limba aia!
Cineva tipa si zbiara:
Din grajd se aude oaia.

-Beee imi tipa la ureche,
Vaca striga si ea:-Muuuu!
-Vaco, vorba asta-i veche!
-Vorba-i veche, prost esti tu!

-Vaco, ma-nervezi cam tare,
Iar vrei sa te trag de tzatze?
Iti iau coada aia mare,
O fac ghem si-o dau la matze.

-Iarta-ma te rog vacare,
Ca te-am suparat din nou,
Dar barbata-miu-i la mare,
Pleaca taur, vine bou.

Am si-o capra-ncornorata,
Cand o scot la iarba verde,
Paste totul dintr-o data,
Ca e criza, nu ma crede.

Sunt traditional din fire,
Traiesc in zona de munte,
Am asa o multumire
Cand ma duc la buda-n curte.

Iau un ziar rapid cu mine
Si ma uit jur imprejur,
Usa nu-i fixata bine
Si imi sufla vantu-n cur.

Da-i frumos cand vezi padurea
Sau ce-a mai ramas din ea.
Am taiat-o cu securea,
Fiindca drujba nu mergea.

Sunt asigurat la iarna
Am de toate la otet,
Am si tuica-n damigeana,
Dar butoiul e defect.

Si cand soarele apune,
Ostenit de-atata munca,
Bag scurt o tuica de prune,
Un vinars si-un miez de nuca.

E frumos la noi la tara,
Seamana cu Techirghiol,
Daca mergi pe drum pe-afara,
Faci si-o baie cu namol.

Pe masura ce trec anii
Parca sunt ca Moromete,
Nici nu vin la mine banii
Si n-am nici succes la fete.

Da-ntr-o zi voi fi in fata,
Si o sa fiu cineva.
Stiu ce vreau s-ajung in viata:
Sa fiu sef la APIA!

Un comentariu: